سرمقاله |
|
8 |
مقاله |
ArchiMate در جستجوی زبان مشترک معماری سازمانی- رضا کرمی
آشنایی با چارچوبها و استانداردهای مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات- محمود کریمی
چالشهای استقرار ساختار مبتنی بر خدمات در بانکها- هژیر کرباسی
مروری بر مفاهیم پایه در سازماندهی فناوری اطلاعات- اکبر نبیاللهی
مقدمهای بر راهبری فناوری اطلاعات- بتول ذاکری
سنجش عملکرد فناوری اطلاعات در سازمانها به کمک COBIT - مریم حقشناس
الگوی استقرار فرایند مدیریت تغییرات در واحدهای فناوری اطلاعات- مسعود نصراصفهانی
پیادهسازی میز خدمت در واحد فناوری اطلاعات- مصطفی ثابتی
سود واقعی با ITIL در بحران اقتصادی- ملیحه محمدمیرزایی بافقی
مقایسه نسخه 2005 استاندارد ISO 20000-1 با نسخه 2011- افسانه عماد افشار
تجربه عملی استقرار ITILدر صنعت فولاد- محمود محمدی، اعظم حسینی
مروری بر روشها و تکنیکهای تدوین راهبرد خدمات فناوری اطلاعات- محمود کریمی
پیادهسازی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در یک مرکز داده- مجید غلامی |
10
15
23
27
34
39
45
50
55
58
63
70
77 |
|
|
|
گزارش |
آشنایی با دورههای آموزشی رسمی و بینالمللی ITIL – هژیر کرباسی
معرفی انجمن بینالمللی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات- محمود کریمی
گزارش فعالیتهای گروه تخصصی راهبری و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات- محمود کریمی
معرفی سازمان مادر و مالک چارچوب ITIL - هژیر کرباسی
بازدید از شرکت دادهپردازی ایران |
31
43
57
67
83
|
|
|
|
بخشها |
کتابشناسی- کتابهای فارسی در زمینه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات- اکبر نبیاللهی
واژهگزینی- واژهنامه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
سرگرمی |
84
94 100
|
|
|
|
اخبار |
اخبار انجمن- اخبار شاخههای دانشجویی- اخبار اعضای حقوقی
اخبار ایران
اخبار جهان
|
2
4
5
|