اعلامیه شماره 76
تاریخ انتشار:
1398/08/18
بازدید: 708
انجمن انفورماتیک ایران با همکاری سازمان مدیریت صنعتی برگزار می نماید:
سخنران : آقای بهرام پورقدیری
زمان: چهارشنبه 29/7/1388 ساعت 16:30 بعدازظهر
مکان: خیابان ولیعصر ـ نبش جامجم - سازمان مدیریت صنعتی ـ آمفیتئاتر ساختمان آموزشچکیده سخنرانی در این میان گسترش تكنولوژی و كاربرد آن در صنایع متفاوت پای تبلیغات اینترنتی را هم به این عرصه باز كرده است تا جایی كه این روزها تبلیغات آنلاین بیشترین حجم تبلیغات در كشورهای پیشرفته را در اختیار خودشان دارند. نگاهی به آمار و تحقیقات مختلف انجام شده در این زمینه نشان میدهد رشد تبلیغات آنلاین به حد چشمگیری رسیده و این روند رو به افزایش در سرتاسر دنیا ادامه دارد. با وجود آنكه تبلیغات اینترنتی در ایران از پتانسیل بالایی برخوردار میباشد ولی هنوز شركتها به دلیل نبود اطلاعات و شناخت كافی از قدرتهای این رسانه تبلیغاتی نوین، همچنان حضور كمرنگی بر روی اینترنت دارند. هدف ما این است كه پتانسیل و قابلیتهای این رسانه تبلیغاتی قدرتمند را به مدیران ایرانی معرفی نماییم تا بتوانند با علم شناخت كافی در مورد تبلیغات آنلاین تصمیمگیری نمایند. ٭ كاربرد تبلیغات اینترنتی در E-Banking ٭ انواع تبلیغات اینترنتی ٭ تبلیغات اینترنتی در ایران ٭ كاربرد تبلیغات اینترنتی در فروش ٭ كاربرد تبلیغات اینترنتی در معرفی شركتها ٭ نكات كاربردی در موفقیت تبلیغات اینترنتی درباره سخنران ٭ فوق لیسانس اقتصاد از دانشكده لندن ٭ نظارت بر اجرای مراحل بازاریابی و بستههای تبلیغاتی ٭ مدیرعامل شركت تبلیغات اینترنتی نت بینا
سخنرانی علمی مهرماه
كاربرد تبلیغات اینترنتی
كاربرد تبلیغات اینترنتی
سخنران : آقای بهرام پورقدیری
زمان: چهارشنبه 29/7/1388 ساعت 16:30 بعدازظهر
مکان: خیابان ولیعصر ـ نبش جامجم - سازمان مدیریت صنعتی ـ آمفیتئاتر ساختمان آموزشچکیده سخنرانی در این میان گسترش تكنولوژی و كاربرد آن در صنایع متفاوت پای تبلیغات اینترنتی را هم به این عرصه باز كرده است تا جایی كه این روزها تبلیغات آنلاین بیشترین حجم تبلیغات در كشورهای پیشرفته را در اختیار خودشان دارند. نگاهی به آمار و تحقیقات مختلف انجام شده در این زمینه نشان میدهد رشد تبلیغات آنلاین به حد چشمگیری رسیده و این روند رو به افزایش در سرتاسر دنیا ادامه دارد. با وجود آنكه تبلیغات اینترنتی در ایران از پتانسیل بالایی برخوردار میباشد ولی هنوز شركتها به دلیل نبود اطلاعات و شناخت كافی از قدرتهای این رسانه تبلیغاتی نوین، همچنان حضور كمرنگی بر روی اینترنت دارند. هدف ما این است كه پتانسیل و قابلیتهای این رسانه تبلیغاتی قدرتمند را به مدیران ایرانی معرفی نماییم تا بتوانند با علم شناخت كافی در مورد تبلیغات آنلاین تصمیمگیری نمایند. ٭ كاربرد تبلیغات اینترنتی در E-Banking ٭ انواع تبلیغات اینترنتی ٭ تبلیغات اینترنتی در ایران ٭ كاربرد تبلیغات اینترنتی در فروش ٭ كاربرد تبلیغات اینترنتی در معرفی شركتها ٭ نكات كاربردی در موفقیت تبلیغات اینترنتی درباره سخنران ٭ فوق لیسانس اقتصاد از دانشكده لندن ٭ نظارت بر اجرای مراحل بازاریابی و بستههای تبلیغاتی ٭ مدیرعامل شركت تبلیغات اینترنتی نت بینا