معماری سازمانی و تحول دیجیتال در بانکداری
فرم مشخصات وبینار |
|
عنوان وبینار:
سرفصلها/محورهای اصلی وبینار:
مخاطبان:
پيش نياز(ها):
اطلاعات بيشتر: در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع وبینار با شماره تماس: 88500863 یا با پست الکترونیکی karami@golsoft.com تماس حاصل فرمائيد. |
تاريخ برگزاری 1400/9/27 ساعت 18:00 تا 20:00 ظرفيت ثبت نام نامحدود سخنران مرتضی علاالدینی، شاهین میرزایی هزينه و نحوه ثبت نام این وبینار به صورت رایگان برگزار می شود. |
معرفی کوتاه وبینار (کلیدواژهها - حداکثر 150 کاراکتر) |
معماری سازمانی، تحول دیجیتال، بانکداری، نئوبانک |
سرفصلهای محتوای وبینار |
|
معرفی محتوا و موضوع وبینار (بدون محدودیت) |
تحول دیجیتال، در عین سادگی، میتواند پیچیده و سخت باشد. کلید آن در بازنگری، تسهیل و بهبود فرآیندهاست. فرآیندها را باید با دید دیجیتال و تسهیلگر دید. باید مشتری هدف را به درستی شناخت و نیازها و سفر وی را در فرآیند دخیل کرد تا تحول را ببیند و بهره ببرد. شاید در دید اول، ارتباط این تغییرات با معماری سازمانی چندان ملموس نباشد، اما نتایج تحقیقات نشان میدهد سازمانهایی که توسعه چشمانداز فناوری را طراحی و هدایت میکنند، میتوانند با تعیین استانداردهای عملیاتی و ترویج همکاریهای متقابل، ریسکهای مسیر تحول خود را کاهش دهند. |
آقای مرتضی علاالدینی - پژوهشگر حوزههای فناوری اطلاعات و بانکداری |
|
آقای شاهین میرزایی (مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه تراکنش کارور – تی تک) |
|