برگزاری وبینارهای گروه تخصصی معماری سازمانی

تاریخ انتشار: 1402/09/06
بازدید: 297

گروه تخصصی معماری سازمانی انجمن انفورماتیک ایران در شهریور و مهرماه سال جاری دو وبینار به شرح زیر برگزار کرد:

  1. سومین وبینار ماهانۀ گروه در سال 1402 با عنوان" معماری کسب و کار و تحلیل کسب و کار" در تاریخ 27 شهریور از ساعت 18 تا 20 و با حضور 30 نفر از علاقه‌مندان به مباحث معماری سازمانی برگزارشد. در این وبینار، خانم الناز امانی، مشاور معماری کسب و کار، و آقای علیرضا باقرنژاد، رئیس ادارۀ مدیریت فرایندها در شرکت ارتباطات زیرساخت، ضمن معرفی مفاهیم پایه و چارچوب‌های دو حوزۀ معماری کسب و کار و تحلیل کسب و کار، به بیان تفاوت‌ها و ارتباطات این دو حوزه پرداختند و در پایان به پرسش‌های حاضران پاسخ گفتند.
  2. چهارمین وبینار ماهانۀ گروه در سال1402 با عنوان "پایه‌گذاری ستون‌های بانک دیجیتال با کمکBIAN" در تاریخ 24 مهرماه 1402 و با حضور 20 نفر از علاقه‌مندان برگزارشد. در این وبینار، آقای محمدجعفر زارعی، رئیس هیئت مدیرۀ گروه توسعۀ دیجیتال رایبد به تشریح تغییرات ناگزیر بانک‌ها بر اثر ظهور بازیگران جدید که ار فناوری های جدید بهره می‌گیرند و از مدل‌‌های کسب و کار نوآورانه استفاده می‌کنند پرداخت. 
    •  محورهای اصلی مورد بحث در این وبینار به قرار زیر بود:
  • ویژگی‌های عصر و بُن انگاره(پارادایم) دیجیتال
  •  بانک دیجیتال چه نوع بانکی است؟
  • چگونه می‌توان با کمک BIAN  به تحقیق بانک دیجیتال کمک کرد؟

انجمن انفورماتیک ایران بدین‌ وسیله از خانم الناز امانی و آقایان علیرضا باقرنژاد و محمدجعفر زارعی به خاطر قبول دعوت انجمن برای برگزاری این وبینارها صمیمانه قدردانی می‌نماید.
این دو وبینار از طریق بستر ایسمینار برگزار شد. اسلایدهای این وبینارها، همچون وبینارهای پیشین گروه تخصصی معماری سازمانی، از طریق وبگاه گروه به نشانی www.isi-ea.ir و فیلم ضبط شدۀ وبینارها از طریق وبگاه ww.eseminar.tv در دسترس علاقه‌‌مندان قرار دارد