پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM) با همکاری انجمن انفورماتیک ایران

پنجمین کنفرانس ملی انفورماتیک

تاریخ انتشار: 1402/09/22
بازدید: 519

پنجمین کنفرانس ملی انفورماتیک ایران توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM) و با همکاری انجمن انفورماتیک ایران در روزهای 13 و 14 دی ماه 1402 در پژوهشکده علوم کامپیوتر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برگزار می‌شود. این کنفرانس مقالات پژوهشی را در موضوعات متنوعی از جمله معماری کامپیوتر، شبکه‌های کامپیوتری، امنیت داده، رایانش ابری، سیستم‌های تعبیه‌شده، مهندسی نرم‌افزار، هوش مصنوعی، طراحی الگوریتم‌‎ها، روش‌های صوری، بیوانفورماتیک و گرافیک کامپیوتری مورد بررسی قرار می‌دهد. مقالات این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه شده و پس از برگزاری کنفرانس، مقالات منتخب نیز در یک شماره ویژه مجله علمی-پژوهشی علوم رایانشی چاپ خواهند شد.

بدین وسیله از شما دعوت می‌شود با ارسال مقالات پژوهشی خود و شرکت در این کنفرانس موجب پرباری و افزایش اثربخشی آن در توسعه و رشد دانش انفورماتیک شوید.

جهت اطلاع از اخبار کنفرانس می‌توانید به سایت کنفرانس به نشانی https://cs.ipm.ac.ir/nic/1402 مراجعه فرمایید. همچنین دبیرخانه کنفرانس با شماره تماس 22825354 و آدرس ایمیل nic@ipm.ir آماده پاسخگویی به سوالات پژوهشگران محترم است.